Nyt näyttäisi siltä että työt on saatu sellaiseen vaiheeseen, että se jo aiemmin puhuttu markkinointi taitaa olla ajankohtaista. Tässä samassa olemme myös huomanneet, että meiltä puuttuu aikasta pitkälle kaikenlainen pienimuotoisempi tilpehööri, mm. käyntikortit jne. Onkin mielenkiintoista huomata, että vaikka idea olikin vain lähinnä keskittyä ydinosaamiseemme, verkkosivustojen toteutukseen yms, niin yrityksessä on toki aina paljon muutakin. Ja usein asia on vieläpä niin että mikäli jokin pala tuosta kokonaisuudesta uupuu, niin homma hoituu jos ei nyt nihkeästi niin jonkin verran hitaammin kuitenkin.

Hyvänä esimerkkinä toimii niinkin pieni ja mitätön asia kuin titteli. Vaikka ajattelimme että tittelit kuuluvat lähinnä vain oman egon kohottamiseen., niin yritäpä viitata työtoveriisi jotenkin muuten kuin tittelin kautta. Se ei ole ollenkaan niin helppoa kuin luulisi, varsinkin jos kyseessä on uusi asiakas ja sinunkauppoja ei ole vielä tehty.

Eli tässä sitä ollaan. Vielä ilman titteliä.