Otsikko kuulostaa pahemmalta kuin on, eli ketään ei olla potkimassa pihalle. Toiminnan tehostuminen tässä tapauksessa tarkoittaa muutaman lisätyön ilmaantumista, joka sinänsä on siis vallan mukavaa. Tuskinpa voi vielä puhua joulukiireistä, mutta oma markkinointikampanja laitetaan varmaankin toviksi telakalle ja otetaan sieltä pois joulun jälkeen. Ajatuksena on siis se, että joulun jälkeen on saatu nykyisiä hommia pois alta että mahtuu taas uusia.

Lisäksi markkinointiamme ohjaa vankka luulo, että uudenvuoden jälkeen eri toimijat ovat innokkaita tilaamaan itselleen nettisivuja. Homma siis toimii eräänlaisena uudenvuodenlupauksena. Tästä eteenpäin ei enää lopetella tupakanpolttoja tai vähennetä liikakiloja. Niiden sijaan tilaillaan nettisivuja. Se on nykyaikaa. Ja muita kuuluisia sanontoja.