Ehdimme viimein kiireiltämme saamaan omat sivumme hieman uskottavampaan kuntoon. Lopputuloksen pitäisi olla selkeämpi, ja graafikon sanojen mukaisesti sellainen että siinä ei ole ollut liikaa kokkeja sopankeitossa. Mene ja tiedä.

Seuraavana etappina meillä on  markkinoinnin tehostaminen. Tämän ei siinä mielessä pitäisi olla hankalaa että toistaiseksi meidän ei ole sitä juuri tarvinnut tehdä. Ajat kuitenkin muuttuvat, ja saadaksemme kasvukäyrämme kattoon lienee se asia johon yrityksemme seuraavaksi keskittyy. Valtamediasta meitä ei vielä tosin tulla bongaamaan, esimerkiksi pienet aluelehdet noin 1000 kertaa todennäköisempi vaihtoehto.  Mutta tiedäppä noistakaan. Ei kai siinä muu auta kuin hattu käteen, käyntikortti toiseen ja kadulle huutamaan.